افزایش عمر و کاهش مصرف باتری اندروید DU Battery Saver PRO & Widgets

یکشنبه 11 آبان 1393
17:41

 

یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی باتری در اندروید

دانلود DU Battery Saver PRO & Widgets v3.9.5.1 : یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران گوشی های هوشمند دارند مصرف باتری بالا است و این مصرف نیز به دلیل امکانات بسیار زیادی است که این دستگاه ها ( گوشی, تبلت) دارند. شما میتوانید با کمک این نرم افزار به خوبی این مشکل را مدیریت و تا حد زیادی مصرف خود را بهینه و کاهش دهید. این نرم افزار با مدیریت باتری اندروید به شما این قابلیت را خواهد داد تا مدت زمان بیشتری از باتری گوشی یا تبلت خود استفاده کنید. بعد از نصب کردن این نرم افزار، یک ویجت بر روی هوم اسکرین شما اضافه خواهد شد که می توانید از آن برای مدیریت بهتر و دسترسی سریع تر استفاده کنید.

برخلاف دیگر برنامه های مدیریت و بهینه سازی باتری DU Battery Saver PRO & Widgets یک روش حرفه ای برای مدیریت و بهینه سازی دارد که توسط تجزیه و تحلیل مصرف باتری که شامل نرم افزار و سخت افزار است می شود, به گفته سازنده برنامه اگر از این نرم افزار بهینه ساز باتری استفاده کنید نه تنها مصرف شما بهینه شده و کاهش پیدا میکند بلکه طول عمر باتری اندروید شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته سازنده برنامه تا 70% بیشتر از حالت طبیعی باتری شما عمر خواهد کرد اگر از این نرم افزار استفاده کنید البته نسخه حرفه ای که ما برای شما قرار داده ایم, دارا بودن ابزار های متعدد مدیریتی و همچنین ویجت های فوق العاده باعث آن شده است تا امتیاز 4.6 را از آن خود کند.

 

آپدیت به آخرین نسخه 3.6.6 و قیمت در گوگل پلی 2.99 دلار به همراه ویدئو آنلاین با امتیاز 4.6 از 5 که آن را تبدیل به یکی از بهترین بهینه سازهای باتری در آندروید کرده است.

تغییرات نسخه جدید Accupedo-Pro Pedometer 3.9.5.1:

- اضافه شدن اسکرین سیورهای جدید

- رفع مشکلات

- بهینه سازی و بهبود عملکرد

ویژگی ها:

- طراحی فوق العاده UI در هوم اسکرین و تجزیه و تحلیل دقیق از نرم افزار و سخت افزار و روش حرفه ای برای مدیریت باتری

- ویجت هوشمند و بهینه سازی دستی بعد از تجزیه و تحلیل

- حالت هوشمند سوئیچینگ برای زمان هایی که باتری شما کم است( قرار دادن در حالت کم مصرف)

- تنظیم بهینه سازی بصورت خودکار

- بستن نرم افزار های در حال اجرا که فقط کافی است آنها را به لیست اضافه کنید

- دارای3 ویجت باتری بسیار زیبا

- بهینه سازی باتری درسه حالت از پیش تعیین شده (حالت عمومی, حالت آماده به کار, حالت خواب)


 
Accupedo-Pro Pedometer1Accupedo-Pro Pedometer2Accupedo-Pro Pedometer3 Accupedo-Pro Pedometer4Accupedo-Pro Pedometer5Accupedo-Pro Pedometer6

 

دانلود فایل نصب با حجم 6.1 مگابايت

QR BarCod:افزایش عمر و کاهش مصرف باتری اندروید DU Battery Saver PRO & Widgets دانلود مستقيم بر روي گوشي با استفاده از بارکد QR
شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشي به کامپيوتر فايل را مستقيماً بر روي گوشي خود دانلود نماييد.



اندروید نسخه 2.1 و بالاتر

ندارد. 

3.9.5.1

 Accupedo-Pro Pedometer


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir