بازی پرندگان خشمگین اندروید Angry Birds

جمعه 21 آذر 1393
23:30

دانلود جدیدترین نسخه انگری بردز

بازی پرندگان عصبانی Angry Birds 5.0.2 یک بازی بسیار جذاب می باشد که بدون شک با بازی کردن آن معتاد آن بازی می شوید بازی که در طی چند ماه کاربران بسیار فراوانی را به خود اختصاص داده است و دارای مراحل بسیار زیاد و سرگرم کننده می باشد این بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و از مراحل های مختلفی می باشد این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

مراحل جدید و رسیدن مراحل به 500 عدد در این نسخه که می توانید در آن از بمب های قوی تر و استفاده از معجون سحرآمیز برای نابودی خوک ها استفاده کنید. همچنین گرافیک بازی نیز بهینه شده است.بازی که در سری بازیهای اندروید انقلابی به پا کرد و حتما همه شما پس از اولین انتشار این بازی آن را دانلود و نصب کرده اید و شیفته آن شده اید.

 

با پرندگان عصبانی در بیش از 500 مرحله همراه شوید!

دانلود جدیدترین نسخه انگری بردز

بازی پرندگان عصبانی Angry Birds 5.0.2 یک بازی بسیار جذاب می باشد که بدون شک با بازی کردن آن معتاد آن بازی می شوید بازی که در طی چند ماه کاربران بسیار فراوانی را به خود اختصاص داده است و دارای مراحل بسیار زیاد و سرگرم کننده می باشد این بازی دارایگرافیک بالایی می باشد و از مراحل های مختلفی می باشد این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

مراحل جدید و رسیدن مراحل به 500 عدد در این نسخه که می توانید در آن از بمب های قوی تر و استفاده از معجون سحرآمیز برای نابودی خوک ها استفاده کنید. همچنین گرافیک بازی نیز بهینه شده است.بازی که در سری بازیهای اندروید انقلابی به پا کرد و حتما همه شما پس از اولین انتشار این بازی آن را دانلود و نصب کرده اید و شیفته آن شده اید.

 

با پرندگان عصبانی در بیش از 500 مرحله همراه شوید!

تغییرات نسخه جدید Angry Birds 5.0.2:

- اضافه شدن 15 سطح جدید در این قسمت! با جذابیت ویژه در مناطق جدید.

 

- اضافه شدن JUICE UP BIRD برای دانه های فوق العاده که می تونید رئیس خوک ها را به آسانی نابود کنید.


Angry Birds1Angry Birds2Angry Birds3 Angry Birds4Angry Birds5
دانلود فایل نصب با حجم 48.1 مگابايت

QR BarCod:بازی پرندگان خشمگین اندروید Angry Birds دانلود مستقيم بر روي گوشي با استفاده از بارکد QR
شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشي به کامپيوتر فايل را مستقيماً بر روي گوشي خود دانلود نماييد.



اندروید نسخه 2.3 و بالاتر

ندارد. 

5.0.2

 Angry Birds


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir