لانچر اندروید Launcher Lab

جمعه 12 دی 1393
21:15

 

لانچری به سبک اندروید 5.0 با قابلیت شخصی سازی بالا!!

لانچرهای متعددی برای اندروید تا به امروز منتشر شده است, و حال امروز لانچری متفاوت با قابلیت شخصی سازی بسیار بالا که Launcher Lab نام دارد, توسط این لانچر شما می توانید تا حد بسیار بالایی صفحه نمایش و منوها و... خود را شخصی سازی نمایید و از محیط ساده و کاربرپسند آن لذت ببرید, تم های متعددی نیز برای Launcher Lab موجود است و سبک طراحی لانچر Lab شبیه به اندروید آبنبات چوبی یا همان اندروید نسخه 5.0 است که می توانید هم اکنون آن را دانلود نمایید.

 

لانچری به سبک اندروید 5.0 با قابلیت شخصی سازی بالا!!

لانچرهای متعددی برای اندروید تا به امروز منتشر شده است, و حال امروز لانچری متفاوت با قابلیت شخصی سازی بسیار بالا که Launcher Lab نام دارد, توسط این لانچر شما می توانید تا حد بسیار بالایی صفحه نمایش و منوها و... خود را شخصی سازی نمایید و از محیط ساده و کاربرپسند آن لذت ببرید, تم های متعددی نیز برای Launcher Lab موجود است و سبک طراحی لانچر Lab شبیه به اندروید آبنبات چوبی یا همان اندروید نسخه 5.0 است که می توانید هم اکنون آن را دانلود نمایید.


 

 

دانلود فایل نصب با حجم 8.54 مگابايت

QR BarCod:لانچر اندروید Launcher Lab دانلود مستقيم بر روي گوشي با استفاده از بارکد QR
شما مي توانيد با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشي به کامپيوتر فايل را مستقيماً بر روي گوشي خود دانلود نماييد.



اندروید نسخه 4.0 و بالاتر

ندارد. 

1.0

 Launcher Lab

 

www.yekmobile.com (در صورت نياز)


مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir