دانلود Frim – chat for friends v2.5.6 برنامه مسنجر برای اندروید

سه شنبه 04 فروردین 1394
15:50

برنامه مسنجر Frim – chat for friends

 

 

Frim – chat for friends به کاربران این امکان را می دهد تا با کسانی که در نزدیکی شان حضور دارند، بتوانند ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این مسنجر می توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید. این برنامه همچنین امکان پیدا کردن دوستان قدیمی را نیز به شما خواهد داد و می توانید با جستوجو در میان افرادی که در نزدیکی شما هستند، کسانی را که قبلا میشناخته اید را بیابید.

برنامه مسنجر Frim – chat for friends

 

 

Frim – chat for friends به کاربران این امکان را می دهد تا با کسانی که در نزدیکی شان حضور دارند، بتوانند ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این مسنجر می توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید. این برنامه همچنین امکان پیدا کردن دوستان قدیمی را نیز به شما خواهد داد و می توانید با جستوجو در میان افرادی که در نزدیکی شما هستند، کسانی را که قبلا میشناخته اید را بیابید.

نرم افزار Frim – chat for friends در حال حاضر بیش از 20 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. به صورت روزانه افراد مختلفی آنلاین هستند که می توانید با آن ها به چت و گفتوگو بپردازید. با استفاده از این نرم افزار به شبکه دلخواه اضافه شوید و تجربه ای از یک جامعه مجازی بی نظیر را به دست بیاورید. Frim – chat for friends به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با افراد جدیدی آشنا شوید. شما می توانید با افراد مختلف ارتباط برقرار کرده و با آنها به چت بپردازید. شما حتی می توانید در صورت دلخواه قرار ملاقات نیز بگذارید! در این برنامه استیکر و شکلک های بسیار جذاب و زیبایی قرار دارد که می توانید از آنها برای بیان احساسات خود در هنگام چت استفاده کنید. در Frim – chat for friends برای ان که بتوانید دوستان خودتان را خوشحال کنید می توانید از هدیه های متفاوتی که در نظر گرفته شده است استفاده کرده و آنها را ارسال کنید.


 

کار با Frim بسیار ساده است. کافی است شما نرم افزار را دانلود کرده و سپس اکانت خودتان را ایجاد کنید. و با اضافه کردن عکس های خودتان با افراد مختلف آشنا شوید و به صورت رایگان برای انها پیام ارسال کنید. هنگامی که کسی از پروفایل شما دیدن کند، با اطلاعیه ای، این موضوع به شما گوشزد خواهد شد. لازم به ذکر است که این نرم افزار امکان بلاک کردن کسانی که دوست ندارید ببینید را به شما خواهد داد.


مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل:8.0 مگابایت
  • نیازمند اندروید:متفاوت با نوع دستگاه
  • رمز فایل فشرده:www.diardownload.ir.ir
 

مطالب مرتبط

دیار دانلود،میهن دانلود،وطن دانلود،سرزمین دانلوددانلود رایگان نرم افزار،فیلم،آهنگ و عکس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیار دانلود|دانلود رایگان نرم افزار است. || طراح قالب avazak.ir